Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ačkoliv se to zdá jako utopie, od roku 2008 (!!) používám téměř denně tlačítkový mobil Nokia 2360 i s původní baterií. Lidé se mi diví, proč si nepořídím modernější a mnohem lépe vybavený "dotykáč", ale já každému odpovím, že Nokii mám místo telefonní budky a všechno k životu ostatní mám v laptopu (notebooku).

0 0
možnosti
Foto

Tak ať slouží. Jenom bych dodal, že klasické tlačítkové telefony stále seženete, ten trh je dodnes bohatý, akorát se trochu zmodernizovaly. Třeba tady:

https://www.alza.cz/tlacitkove-telefony-recenze/18844044.htm#f&cst=1&cud=0&pg=1-2&pn=6&prod=&sc=4600

Já nemít smartphone, tak třeba po té červené nebo černé Nokii 3310 sáhnu hned!

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 920x
Zajímám se o lidi a svět. Sebe i život se snažím brát s humorem.

Seznam rubrik