Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Komouš a ne ledajakej komouš. Šéf buňky. Navíc lampasák, ještě k tomu školenej na rozvědčíka. Nic nevolitelnějšího pro mě neexistuje. Pan Svěrák mě trochu zklamal.

8 7
možnosti

Mne Svěrák nezklamal! Svěrák má čuch na slušné, schopné, čestné lidi! :-)

5 5
možnosti
ZD

Co se týče filmové a divadelní tvorby pravdu máte. To je ale vše.

4 2
možnosti

Svěrák má čuch na člověčinu! Pomlouvat ho může jen člověk simplexní! :-)

4 4
možnosti
ZD

Když může simplexní, mohu rozhodně i já.

1 2
možnosti
Foto

Všichni stejně postižení, neboť pomluva není kritika.

0 0
možnosti
ZZ

Můj děda býval kdysi také velice vzdělaný a moudrý člověk, ale po 90 začal trošku senilnět.

Jestli to nebude u Svěráka už také tak !

;-(

1 1
možnosti
Foto

Vy, pane Šimku, bohužel ne...;-DRv

1 1
možnosti
Foto

Pane Kamenik, co se týká vzdělání a znalosti jazyků mu nesaháte ani po kotníky. Můžete mně vysvětlit, jak je možné, že tak zvané školení rozvědčíka ukončil v roce 1992 v USA. Jak je možné, že žádná z prověren i prověrka z NATO to neodhalila. Přitom dostal certifíká, že jako osoba se může seznamovat s vojenskými materiály označenými "Přísně tajné" a s materiály i s materiály označenými "NATO COSMIC TOP SECRET ATOMAL" To je nejvyšší bezpečnostní prověrka, kterou občan členského státu Aliance může získat. Pavel prodělával kurz Vojenské zpravodajství, kde se učí získávat, shromažďovat a vyhodnocovat informace důležité pro obranu státu. Tedy analitická činnost.

3 1
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 920x
Zajímám se o lidi a svět. Sebe i život se snažím brát s humorem.

Seznam rubrik