Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

...dočtu to až zítra ;-)

0 0
možnosti

Prokrastinace je "problém", který ve skutečnosti neexistuje a vznikl pravděpodobně proto, aby měli různí profesionální oblbovači a vůbec všichni, kdož vydělávají na fetiši "osobního růstu", další věc, která by jim pomohla tahat z hloupých, naivních a tímto fetišem zblblých lidí peníze.

1 1
možnosti
LV

L55i29b25o80r 14V44a37n41ě93k

29. 10. 2015 15:53

Nemohu jako oběť prokrastinace, bohužel, souhlasit:-(

0 0
možnosti
MK

Máte to autorku poněkud nedokonalé. Já sám asi prokrastinací trpím, protože se řídím heslem, že vše lze odložit na zítřek nebo-li ráno moudřejší večera. Ale není to tím, že bych byl perfektcionista nebo si nevěřil, ale nejspíš proto, že jsem línej a pokud termín opravdu nehoří, tak mi to nevzrušuje. Třeba Vánoce, každej rok si říkám, že si dárky připravím v klidu nejlépe srpen, září  a nejpozději do začátku listopadu, no a nikdy nedodržím.  Ale toto chorobou trpí stejně většina národa a uvedu konkrétní případ. Daňové přiznání se má dát do 31.3.. Ačkoliv dost lidí by si ho mohlo bez stresů udělat do konce února, tak všichni bez ohledu na zda je to nutné nebo s ním finišují a ž 31.3. a mnozí si žádají o odklad na 30.6. aniž by to bylo nutné.

1 0
možnosti
IN

Pane Kantorku, máte naprostou pravdu s tím příkladem daňového přiznání či jinými časem limitovanými úkony, ale jsou většinou lidé jen tzv. prokrastinovaní nebo jen nepořádní, nedůslední lajdáci ? :-)

0 0
možnosti
Foto

Netýká se mě. Jinak bych tenhle příspěvek napsal až zítra. ;-D

0 0
možnosti
PB

..... ale já z teho bludnýho kruhu nechcu ven,- mě se tam líbí !

1 0
možnosti
LV

L54i28b81o59r 67V55a38n40ě40k

29. 10. 2015 13:05

Tuto knihu jsem si koupil do elektronické čtečky a před spaním se pokouším převychovat.

Ale moc mi to nejde.

Hrozmě mne dráždí zdejší diskuse a udavač na ní....

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 920x
Zajímám se o lidi a svět. Sebe i život se snažím brát s humorem.

Seznam rubrik